Rodzice mają obowiązek:
1. Przestrzegania rozkładu dnia i zarządzeń Właściciela Klubiku.
2. Terminowego uiszczania opłat.
3. Przyprowadzania i odbierania dziecka z Klubiku w ustalonych godzinach
4. Zgłaszania zaplanowanej nieobecności dziecka przynajmniej dzień wcześniej a niezaplanowanej do
godziny 7:30 danego dnia.
5. Udzielaniu pełnej informacji o sytuacji zdrowotnej dziecka, mającej wpływ na jego bezpieczeństwo i
prawidłowe funkcjonowanie w grupie.
6. Informowania opiekunów i Własciciela o wszystkich sprawach mogących mieć wpływ na zachowanie i
postępy dziecka.
7. Na czas pobytu w klubiku zaopatrują dziecko w:
– Butelkę/ kubek ze słomką
– Odzież na zmianę
– Szczoteczkę i pastę do zębów
– Środki higieniczne tj. pieluszki, chusteczki nawilżone, kremy do pielęgnacji, waciki itp.
8. Przestrzegania niniejszego regulaminu.